zaterdag 20 oktober 2012

Favoriete Muziekjes.

 Ik ben iemand die helemaal NIET zonder muziek kan. Ik moet elke dag muziek bij me hebben, anders word ik gek haha! In dit stukje tekst laat ik je zien wat mijn favoriete muziekjes op het moment zijn. 


Zoals ik had gezegd op de pagina over mij hebben jullie gezien dat ik erg veel van dansen en zingen hou. Ik zit zelf ook op dansen, ik doe aan Hiphop (Lyrical) . Ballet is niks voor mij. Vroeger heb ik op Streetdance gezeten en na een paar jaar kwam ik er achter dat ik toch net iets meer wilde. Nu doe ik hiphop en hou ik ook erg van dat soort muziek. Mijn favoriete hiphop artiesten zijn: Drake - Chris Brown - Mario etc. Allemaal van dat soort zangers.


Doordat je op bepaalde liedjes danst, die je eigenlijk nog nooit heb gehoord, ga je steeds meer naar die liedjes luisteren (tenminste dat doe ik). Ik dans nu op een liedje en dat is ondertussen mijn favoriete liedje geworden, het is een rustig maar erg mooi liedje. Het liedje heet Mario - Bed love


Verder ben ik helemaal gek op Drake. Ik vind zijn stem zo fijn om te horen. Het zou ook te gek zijn als hij naar Nederland komt! 

  

Ook ben ik fan van Justin Bieber. Ik vind het knap hoe hij beroemd is geworden, zo via Youtube! Verder is hij zeker niet lelijk (hihi). Zijn muzieksmaak spreekt me ook wel aan, bovendien ben ik vorig jaar (2011) naar zijn concert geweest in Maart en volgend jaar (13 April 2013) ga ik weer! Hij zong zeker niet slecht haha.