zaterdag 20 december 2014

Ik stel me even voor.


Hee hee!

Het is vandaag 20 December en dat betekent dat ik bij deze mijn blog heropen. De reden dat ik dit doe is omdat ik geen vaste post dagen had en ik soms hele tijden afwezig was.




Ik heb er eens goed over nagedacht en ik kwam erachter dat ik bloggen toch wel erg leuk vind. Ik ga proberen om vanaf vandaag minimaal 3 keer in de week te posten. 

De ene week zal er een blogpost komen op Maandag, Woensdag, Vrijdag en misschien wel Zondag en de andere week kan het zijn dat ik op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag post.

De reden dat ik 1 week misschien 4 posten wil plaatsen is omdat ik op elke Zondag waarschijnlijk een 'My week in pictures' wil plaatsen. 


Voor de mensen die nu net op mijn blog komen, wil ik mij even voorstellen.

Ik ben Marieke Maas en ik ben 16 jaar. Geboren op 04-11-1998 in Beesd waar ik nu nog steeds woon. Ik zit in mijn examenjaar van het VMBO-T. Mijn grootste hobby is fotografie. Dit is waar ik later ook mijn beroep van wil maken.

Voor vragen kun je natuurlijk mailen naar : daysxofmarieke@gmail.com

Wil je mij volgen op social media? Klik dan hier.
Wil je tóch nog iets meer over mij weten? Klik dan hier.

Vragen kun je altijd achterlaten in de reacties.

Hopelijk veel lees plezier op mijn blog.
xx