woensdag 21 januari 2015

Interview met Philocaly + KORTINGSCODE op hun website!


Hee meiden!

Vandaag een interview met de webshop Philocaly. Aan het einde van deze post kun je lezen welke kortingscode kunt gebruiken. 


Als je mijn blog al een klein tijdje leest, heb je kunnen zien dat ik een unboxing had gedaan van de webshop Philocaly. Omdat sommige van jullie nog niet goed weten wie en wat Philocaly is, heb ik naar de eigenaresse van deze webshop wat vraagjes gestuurd die zij kon beantwoorden.

Veel plezier met lezen! xx

Hey Celine, stel je even voor!
Hoi ik ben Celine en ik ben 26 jaar. Ik woon in Lelystad samen met mijn lieve vriend en hondje Luna.Ik ben naast de webshop werkzaam als visual merchendiser voor een Amerikaans merk. Ik houd van shoppen, leuke dingen met vriendinnen doen, festivals bezoeken en ik ben gek op het lezen van beauty&fashion magazines.
 
Wat bracht jouw op het idee om philocaly op te starten?
Het idee voor mijn webshop had ik al een tijdje maar heb ik tot stand gebracht na de afronding van mijn studies. Ik heb van jongs af aan gewerkt in verschillende kledingwinkels. Na de middelbare school heb ik de opleiding Fashion&Design aan het modelyceum in Zwolle gevolgd. Na deze opleiding heb ik een jaar de voque academie gedaan in Amsterdam. Ik was altijd al lekker creatief maar ik vond het leren ook heel erg leuk. Daarom heb ik besloten nog een studie te volgen namelijk HBO-rechten. Tijdens deze studie miste ik het creatieve gedeelte erg. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het bedenken en opzetten van de webshop. Mijn doel was eigenlijk al snel duidelijk, ik wilde een webshop met mooie betaalbare accessoires. Ik hou van accessoires maar waar ik helemaal van hou is veeeel accessoires! Toen ik in verschilende webshops leuke oorbellen zag voor een prijs van 15 euro of meer dacht ik dat kan goedkoper! Ik wil graag dat ieder meisje leuke accessoires kan kopen en ook wat meer dan maar 1 ketting of 1 paar oorbellen! Want hoe leuk is het om meteen een leuke set te kopen zoals een armband, een ring en oorbellen voor een totaalprijs van 15 euro! Dit idee heb ik uitgewerkt en zo is de webshop Philocaly ontstaan. 

Wat maakt jouw webshop zo speciaal?
De webshop is zo speciaal omdat er leuke betaalbare accessoires te koop zijn. Daarnaast zijn er naast de mooie fashion finds ook hangemaakte items te vinden in de webshop. Je bestelling wordt leuk ingepakt, dus het is ook leuk om het cadeau te geven.  
Hoe zie jij jouw webshop voor je over 10 jaar?
Ik hoop dat mijn webshop een groot succes wordt en dat ik over 10 jaar fulltime bezig kan zijn met de webshop.

Zou je in de loop van de tijd graag een eigen winkelpandje starten of blijf je liever bij de webshop? En waarom?
Ik houd het liever bij de webshop en dit breid ik graag uit met het staan op verschillende festivals, marktjes, beurzen en ladies nights. De reden hiervoor is dat ik graag de accessoires tegen een mooie prijs wil kunnen aanbieden! Het onderhouden van een webshop vergt minder kosten dan het onderhouden van een volledige winkel.

Heb je al eerder eens samengewerkt met andere Bloggers/Youtubers/Andere webshops? Zoja, heb jij hier goede ervaringen mee?
Ja, op dit moment zijn er een paar samenwerkingen aan de gang met bloggers en Youtubers en dit bevalt ontzettend goed!

Wat zou jij mijn lezers willen zeggen of vertellen? (Meld je webshop link er even bij!
Lieve volgers van Marieke, Vinden jullie het leuk om fashion accessoires of hangemaakte accesoires voor een leuk prijsje te kopen? Neem dan een kijkje in de webshop! www.philocaly.nl. En als dank voor dit leuke intervieje de code happy15 gebruikt krijg je 15% korting op je aankoop! 

DUS! Wil jij graag wat winkelen op Celine haar webshop? Gebruik dan de kortingscode 'happy15' en shop jouw leuke items.

Ik wil Celine bedanken voor deze leuke samenwerking.

Bedankt voor het lezen en vergeet geen reactie achter te laten!