dinsdag 23 oktober 2012

Favoriete vriendjes en vriendinnetjes

Vandaag ga ik het hebben over mijn Favoriete vriendjes en vriendinnetjes.
Ik laat een foto zien en dan vertel ik over ze. Hoe ik ze heb leren kennen. 

Ik heb maar 3 écht goede vrienden. Tuurlijk zijn erandere mensen die ik ook wel als vriend(in) beschouw maar dit zijn de mensen waar ik het meest om geef. 


Dit is Floris. Hij is mijn nummer #1 beste vriend. Ik heb hem ongeveer 4 jaar geleden leren kennen en aan het begin hadden we niet extreem contact. Ik leerde hem via via kennen via Hyves haha. We gingen steeds meer praten en we gingen cammen op de meest vreemde manieren haha (niet vies denken !! ) 
Toen ik hem leerde kennen was het al snel zo dat we veel lol hadden, alsof we elkaar al jaren kende. 

Sinds 2,5 jaar ongeveer zijn we echt goed bevriend geworden, we spraken meer af en gingen bij elkaar slapen. Veel ouders zouden dat niet goed vinden maar het is zo duidelijk dat het vriendschappelijk is. 
Er is ALTIJD lol. We lachen ons stuk om de meest gekste dingen. We kunnen elkaar alles vertellen al is het goed of slecht.

Ik ben blij dat ik hem als vriend heb, zo'n vriend vind je niet snel. <3


Dit is Annemaria. Dit meisje heb ik leren kennen toen ik in het eerste jaar van de brugklas kwam. Ze kwam bij me in de klas en 2 weken voor dat we voor het eerst naar school gingen hadden we al contact gezocht op  Hyves. In het eerste halfjaar was het nog een beetje ''awkward''. We zeiden hoi tegen elkaar en meer niet.

Na dat halfjaar begonnen we steeds meer contact te hebben. En nu is ze 1 van mn beste vriendinnetjes geworden. Ik kan lachen met haar. Maar ik kan het ook over serieuze dingen hebben met haar. Ook bij haar ben ik blij dat ze mn beste vriendin bent. Ze bent mooi, lief en gek!
We slapen bij elkaar en staan om 5 uur 's ochtends buiten terwijl we nog niet geslapen hadden haha! We zouden eigenlijk een nachtje overslaan maar ik werd natuurlijk weer moe!

Je bent geweldig en ik hou van je . <3


Dit is Melody. Ik ken haar al sinds we in groep 4 zitten. Maar toen hadden we niet echt een hechte band. Helemaal GEEN band eigenlijk. Maar halverwege groep 6 gingen we steeds meer om met elkaar. Rond groep 7 gingen we ook buiten school afspreken. Ook gingen we slapen.

De grappen waar wij om lachen slaan eigenlijk helemaal NERGENS op. We hebben dezelfde humor, zelfs mentoren die ons raar aankijken als wij tussendoor moeten lachen als we weer een raar grapje hebben gemaakt.
Op de fiets naar en van school, keihard zingen of schreeuwen en dan helemaal stuk gaan terwijl er eigenlijk niks grappigs gebeurd. 

 Ik hoop dat we nog veel van deze tijden tegemoet gaan want ze zijn geweldig! :D