donderdag 25 oktober 2012

Favoriete sieraden

Jep! Ik heb gister niks gepost maar dat kwam omdat ik het enorm druk had. Ik was pas om half 4 uit en was pas thuis om half 9. Daarna had ik nog school te doen, im sorry !!

Vandaag ga ik het hebben over mijn Favoriete sieraden. Ik laat zien wat ik het liefst draag en waarom.

Ik begin met mijn Maria armbandjes. 


Dit is 1 van mijn favoriete sieraden. Ik vind ze zo vet. En zoals je ziet zitten er niet allen Maria armbandjes tussen maar ook een met een peace teken en eentje met sterren. Die met de sterren heb ik in de Efteling gekocht, ik zag ze liggen en MOEST ze hebben. Degene met de peace teken heb ik op het Festival Appelpop gekocht, daar heb ik nog zo'n armbandje gekocht maar die ben ik kwijt :( .

Ik vind dat deze bij mn Favoriete horen omdat ze overal bij passen en omdat ik ze super vet vind.


De volgende is mijn horloge.


Dit is mijn nummer 1 favoriete. Ik heb deze horloge vaak om gewoon omdat ik hem super leuk vind. Het is GEEN Ice Watch. Het is een Regal. Ik heb hem ooit gekregen van m'n moeder (van het Kruidvat haha).
Ook geld bij deze, het past overal bij.  ik vind de glitter rand erg leuk okal ben ik normaal niet zo van de glitter en glamour. Verder stoort het niet bij het schrijven.

Dit is een favoriet omdat hij erg leuk is, voor weinig geld en hij overal bij past!


De volgende zijn mijn nep-plugs.


Deze heb ik ooit besteld op een site die ik via via heb gekregen.
Ik vind ze leuk omdat ze niet erg opvallen als plugs/tunnels. En het zebra patroontje natuurlijk. je draait het achterkantje erop en hij zit er in. Zoals (sommige) weten heb ik 2 gaatjes in 1 oor en staat een klein diamantje in het bovenste gaatje er ook leuk bij. 

En waarom deze bij mn favorieten horen is eigenlijk dezelfde reden als bij de rest haha.

Het volgende is mijn Paris ring. 

Deze ring is echt geweldig ondanks dat hij een beetje te groot is haha. Ik ben dol op de Eifeltoren. Ik haat de taal Frans maar alleen al de foto's die je in Parijs kan maken, geweldig haha! En de ring vind ik gewoon vet omdat hij van zichzelf een beetje bol is door het glas. En de ring heeft een beetje een ouderwets idee. Dat maakt het ook mooi. 


Het allerlaatste is mijn uilen ring.


Mijn laatste favoriet is mijn uilen ring. Ik ben dol op uilen als het op gebied van sieraden ligt. Ik heb er oorbellen, ringen en kettingen van. Ik vind het een super grappig dier in het echt eigenlijk haha. Maar deze ring is echt leuk, hij verveelt niet met dingen doen en de oortjes zijn super leuk.


Bedankt voor het lezen van mijn stukje tekst <3