dinsdag 30 oktober 2012

Hot & Not kleding winkels

Sorry jongens.. Ik ben weer wat daagjes weg geweest. Ik heb het zo ongelooflijk druk met school.. Aankomende week heb ik ook 6 toetsen dus dan kan het ook stil zijn op mijn blog, maar ik doe mijn best!

Vandaag ga ik een stukje schrijven over mijn mening van kleding winkels. Hot & not.
( Onderwerpen/ Suggesties zijn altijd welkom in de comments!)

HOT: Ik begin bij de H&M.



Wat vind ik dat een geweldige kleding winkel. Ze hebben leuke kleding voor een betaalbare prijs.. Ik ben iemand die altijd op koopjes jacht gaat en niet snel een broek / shirt van 50 euro koopt.
Ik heb aardig wat kleding in mijn kast hangen van H&M. Altijd als ik ga winkelen MOET ik daar even naar binnen. Sommige accessoires die ze er hebben hangen vind ik ook erg leuk. Maar ik vind het ook helemaal geweldig als er soms van die old-school dingen tussen hangen. Ik ben helemaal weg van die stijl al durf ik er zelf niet zo goed mee over straat denk ik.
Over de Online Shop ben ik niet zo te spreken. Altijd als ik iets bestel komt het 4 tot 8 weken later binnen okal ligt het op voorraad. Daarom ga ik gewoon liever naar de winkel, heb ik geen verzendkosten en kan ik het de dag erna gelijk aantrekken!


HOT : De volgende winkel waar ik helemaal gek op ben is De New Yorker.


Ik ga altijd naar de New Yorker in Utrecht. Daar winkel ik ook meestal. Na de H&M moet ik ook altijd even de New Yorker in omdat ik daar bijna altijd wel wat koop. Bijna altijd zijn er rekken met shirtjes van 2/3/4 euro. Daar kan ik helemaal verliefd op worden. Ook hebben ze er tegenwoordig veel kleding in de Amerikaanse stijl, daar ben ik ook helemaal weg van. Het goedkope aan de winkel is zo leuk. En ze draaien er hele lekkere muziek, daarom kan ik er alleen al uren blijven rondlopen.



NOT: De Coolcat.



Ik ben niet zo te spreken over de Coolcat. Waarom? Omdat je heel goed moet oppassen met wat je daar koopt. Er zijn zoveel printjes en ik vind printjes al snel hoerig/ordinair staan.
Bij sommige mensen kan het heel goed en staat het leuk maar bij mij kan iets al snel ordinair over komen en daar hou ik niet zo van. 
Ik moet zeggen dat ze voor de jongens wel erg leuke kleding hebben. Als ik een jongen van 10/12/13 zou zijn, zou dat misschien wel een favoriete winkel zijn.
Bovendien vind ik de prijzen soms niet helemaal overheen komen met de kwaliteit van kleding. Sommige stoffen gaan snel stuk en betaal je voor een shirtje al snel 20 euro.



Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen,
Bedankt en vergeet je geen reactie te plaatsen ?!