zaterdag 27 oktober 2012

iPhone 4 !

Hey jongens. Vandaag geen favoriete stukje, maar een stukje over mijn nieuwe aanwinst.

Zoals sommige van jullie weten ben ik 4 November jarig. Mijn Blackberry is een paar maanden geleden kapot gegaan en ik wilde een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag.
Over 8 dagen ben ik jarig en vandaag heb ik mijn iPhone 4 opgehaald! Ik ben er super blij mee!


Voordat ik mijn Blackberry had, had ik een iPhone 3. Daarna kocht ik een Blackberry. ( ik heb geen idee waarom ik die stomme keus ooit heb gemaakt.) 

Omdat de iPhone 5 net uit is en ik die eerlijk gezegt niet zo mooi vind, wilde ik graag de iPhone4. Ik vind hem superfijn en erg mooi.
De eerste Apps die ik erop gedownload had waren: Twitter, Instagram en Facetime.
Verder heb ik er nu ook instacollage en facebook opstaan. 

Weet iemand nog leuke Apps voor mijn iPhone, tell me!