vrijdag 22 maart 2013

This or That tag #1

Hoi Hoi.

Vandaag een Tag. ik vind het zelf erg leuk om vragen te beantwoorden. Daarom vandaag een Tag voor jullie!





This or that Tag


fashion

Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik heb voor een joggingsbroek gekozen omdat ik thuis bijna altijd in een joggingsbroek loop. Het zit lekker warm en zit lekker. Als ik naar buiten ga heb ik natuurlijk wel gewoon een spijkerbroek aan. Verder heb ik voor lange mouwen gekozen omdat ik me toch beter voel in een shirt met lange mouwen. Ook zit ik altijd met mn handen in mn mouwen zit haha. Ik heb gekozen voor jurken omdat ik eigenlijk nooit rokken draag. Op feestjes wil ik nog wel is een Jurkje aan doen. Ik kies voor ruitjes omdat ik enorm veel blousjes heb met ruitjes erop, ik weet niet hoe het komt, maar ik ben dol op houthakkers blousjes. Teenslippers omdat ze fijn zitten en je ze zo uit kan doen op bijvoorbeeld het strand. Ik heb altijd een sjaal om. Nooit draag ik hoedjes, alleen mutsen als het koud is. verder heb ik vaak oorknopjes in. Ik ben meer van de kleine details dan het opvallen. Kettingen omdat een ketting je outfit toch nog wat extra's kan geven. Ik loop altijd op Platte schoenen , er is misschien 1 dag in mn leven geweest dat ik hakken aan heb gehad. Platte schoenen zitten lekker en je kan er alles mee. Ik kon niet echt kiezen tussen Cowboy laarzen of Paardrij laarzen omdat ik geen van beide draag. Maar ik ben toch voor de Cowboy laarzen gegaan. Tegenwoordig is het in om paardrij laarzen te dragen met een goud ding aan de zijkant onder je gewone kleding. Ik persoonlijk vind het geen gezicht. Als laatst een vest omdat ik dat fijn vind zitten al draag ik ook wel is een jasje. 




Make-up

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik heb gekozen voor Blush omdat ik geen Bronzer gebruik. Lipstick omdat Lipgloss vaak plakt, maar ik draag wel eens lipgloss. Mascara omdat ik wel zou kunnen leven zonder Eyeliner maar niet zonder Mascara. Foundation omdat foundation ook wel een beetje de plekjes verminderd en ik dus ook zonder concealer zou kunnen leven. Neutraal omdat ik meer van de ''classic'' make up ben, ik hou het liever neutraal dan dat ik veel kleur in mn gezicht gooi. Verder heb ik gekozen voor oogschaduw in vaste vorm omdat ik geen ervaring met losse poeder heb. Als laatst voor Kwasten omdat ik daar altijd mee werk.


Nagels

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Ik heb met geen van beide ervaring maar hoor goede dingen over China Glaze. Lange nagels zien er altijd veel verzorgder uit, vandaar lang. Natuurlijke nagels omdat ik acryl er sowieso erg nep uit vind zien en ik vaak vind dat het je nagels misvormt. Felgekleurde nagellak omdat ik donker eigenlijk alleen gebruik met kerst en oud en nieuw. Als je 's Zomers bruin bent kan je hele lichte kleuren gebruiken waardoor je handen nog bruiner lijken! (tip!!) Met Nailart omdat ik de laatste tijd vaak met Nailart bezig ben, maar neutraal is ook mooi. 

Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Ik heb voor parfum gekozen omdat ik bodyspray niet gebruik. Lotion omdat ik niet zo van de body butter ben, ik doe liever gewoon snel Lotion op. Zeep omdat ik nooit douchegel gebruikt heb. En andere merken omdat ik liever een paar goedkope flessen bij (bijvoorbeeld) de kruidvat koop.

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Stijl omdat ik van mezelf krullen heb, maar ik krul het ook wel eens. Paardenstaart omdat het mooier staat bij mij, maar thuis doe ik het lekker in een knot. Schuifspeldjes omdat ik geen clipjes gebruik, schuifspeldjes kan je er niet genoeg van hebben! Haarlak omdat ik sommige meiden wel eens zie met gel zie en ik het er eerlijk gezegt niet altijd even mooi uit vind zien. Lang haar omdat ik vroeger een keer mn haar kort geknipt heb en het er niet uit zag haha. Het moet je staan. Donker omdat ik van mn zelf licht bruin / donker blond haar heb en ik mijn haar een paar keer geverft heb en ik persoonlijk zelf donker beter bij me vindt staan. Lok omdat ik altijd al een lok heb gehad. Een keer heb een rechte pony gehad maar daar was ik al snel klaar mee. Bovendien kan je met een lok je haar ook veel makkelijker in een staart doen. Los staat me beter, maar omdat ik elke dag een uur naar school fiets doe ik het wel eens in een staart omdat mn haar in de weg zit haha. 

Zomaar

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Dit zijn natuurlijk niet zulke moeilijke vragen. Ik kies natuurlijk voor zonneschijn, zomer en lente omdat ik nu helemaal klaar met de winter ben en het van mij wel klaar mag zijn met de kou en de sneeuw. Geef mij maar lekker zon zodat ik kan bruin bakken. 
Verder kies ik voor Vanille omdat ik Chocola na een tijdje zat ben. Oosten omdat dat rechts is en ik rechtshandig ben (????????) haha.