zaterdag 25 mei 2013

Review: E.l.f Little Black Beautybook Warm Edition.


Hoi hoi.

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij E.l.f ( eyeslipsface )
Het Little Black Beautybook in de ''warm'' edition. Dit Beautyboekje met de ogenschaduws heb ik voor €5,- gekocht. Super goedkoop dus! Ik heb deze 2x besteld. Eentje voor mijn moeder haar verjaardag en een voor mezelf natuurlijk.





In eerst instantie toen ik de doos open maakte, viel mij op dat de doos van dit boekje er super mooi en verzorgt uitziet. Het ziet er zeker niet goedkoop uit.

                           

Ik had hem eigenlijk wel groter verwacht. Op de site zag hij er een stuk groter uit maar hij is ongeveer zo groot als de doorsnede van je hand. Wel schattig en ik vind dit eigenlijk net zo leuk.



                                              


Aan de linker kant zitten voornamelijk de warme kleuren. De bruinere tinten.
Aan de rechter kant zitten ook warme tinten maar dan met bijvoorbeeld bordeaux rood en soms wat blauwe tinten. Super leuk! :)

Hier wat close up foto's.


                            

Ik heb wat swatches gemaakt en het viel me op dat de pigmentatie verassend goed is. Ik heb alle swatches in 1 swipe zegmaar gemaakt. Ik ben nog meer verrast door de pigmentatie.. En dan voor maar €5 euro. ik ben echt te spreken over dit palletje.



Als je de swatches uitblend word de pigmentatie wel wat minder, maar dan ontstaat er een enorm mooie glans. Ik vind het persoonlijk echt heel mooi. De gelige kleur die onderaan horizontaal staat, is goud als je hem uitblend.


Ik ben echt wel te spreken over dit palletje. Voor dit geld vind ik dit zeker een aanrader. Je kan E.L.F producten op : www.eyeslipsface.nl bestellen. Ik zeg DOEN. Je hebt een Mineral, Studio en Elf lijn.
De Elf lijn zijn voornamelijk €1.- producten. ( De lipstick is daar ook zeker een aanrader)
De Mineral producten zijn net iets duurder dan de Elf producten. De prijzen liggen daar tussen de 4 en 6 euro.
De Studio lijn zijn heel verschillend.
Neem een kijkje op de site en bestel ook wat. Bij geen een van de lijnen is het TE veel geld. Ik vind het een geweldige site.

Bedankt voor het lezen van mijn blogpost.
Ideetjes voor op mijn blog zijn altijd welkom dus laat een reactie achter onder deze blogspot.