zaterdag 8 maart 2014

Review #2 : Max Factor face finit all day flawless foundation.


Hee meiden!

Na een halfjaar afwezig geweest te zijn ben ik weer begonnen met mijn blog. Nu ik weer begonnen ben met Youtube heb ik ook weer zin om te gaan bloggen. Mensen hebben ook gevraagd of ik weer wilde gaan vloggen en bloggen. Bij deze !






Vandaag heb ik een review van de Max factor foundation. 
Deze foundation is een 3 in 1. Ze beweren dat er in deze foundation automatisch een primer, concealer en natuurlijk de foundation zit. Als dit zou werken zou dat super handig zijn. Ook zit er een Spf 20 in voor tegen de zon.
Ik heb de foundation in de kleur 'Golden 75'. Je hebt deze foundation in 5 verschillende kleuren (geloof ik). 



Dit is mijn huid zonder make up. Ik heb wel wat puistjes maar over het algemeen valt het op het moment wel mee.



Wat me gelijk opviel is dat de foundation heeeeel erg waterig is. Als je je hand schuin houdt, druipt het er als het ware af. Voor sommige misschien een pinpuntje.



Nog een keer de kant zonder foundation.


En de kant met foundation. Op deze foto lijkt de foundation misschien een beetje 'cakey' maar dat valt in het echt wel mee!


En mijn hele gezicht met foundation.


En natuurlijk een full-look.

Ik ben wel te spreken over deze foundation. De foundation blijft lang mooi op het gezicht en vlekt niet. Met extreme wallen heb je nog wel wat concealer nodig (En voor de die-hard puistjes) maar voor de mensen die een mooie huid hebben en toch wat foundation willen gebruiken is dit een goede foundation. Of de SPF werkt kan ik niet verklaren want in Nederland is het nog niet zulk mooi weer.

De foundation is te koop bij de Kruidvat en kost normaal 15,- maar ik had hem in de sale voor 10,-.

Bedankt voor het lezen van mijn review en ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

xx