donderdag 13 juni 2013

Amerika 2013 !

Hee allemaal,

Zoals een paar van jullie wel weten, heb ik een halfjaar geleden te horen gekregen dat ik samen met mijn oma naar Amerika mag. Op 14 Juni ga ik. Dat is dus morgen!





Omdat mijn oom in Chicago woont, blijven ik en mijn oma 10 dagen in Chicago. Wij zullen veel dingen gaan bekijken. Ook leer ik de vriendin van mijn oom kennen. Mijn neefje en mijn andere oom zullen 2 dagen later vliegen. Wij zullen dus ook tijden doorbrengen met hun.

Ik heb nog nooit gevlogen en ben zelfs nog nooit op Schiphol geweest, dus het is voor mij allemaal nog nieuw. Ik moet om 8 uur op Schiphol zijn. Super spannend.

Ik zal proberen te filmen in Amerika en de video dan te uploaden op Youtube. Ook zal ik als ik terug kom een soort dagboek maken met foto's via mijn blog van hoe het was.

Jullie zullen dus de aankomende 11/12 dagen niks van mij horen op mijn blog. Als ik Wi-Fi heb in het hotel of ergens anders in Chicago, zal je mij voornamelijk kunnen vinden op twitter : mariek99 en op Instagram : Daysofmarieke98.

Tot na mijn vakantie hihi!