woensdag 24 december 2014

Unboxing met Philocaly.



Hoi Hoi!

Vandaag een blogpost van een leuk pakketje wat ik laatst binnen kreeg.
Ik ben erg benieuwd wat erin zit, dus laat ik het snel uitpakken voor jullie!



Het pakketje wat ik binnen had gekregen is van de webshop 'Philocaly'. Dit is een website die onderanderen siraden verkoopt.
In dit artikel kun je een unboxing verwachten.

                  

Het allereerste wat mij opviel is hoe de sieraden worden verpakt. HOE CUTE! Ik hou hier ontzettend van. Kleurrijk, schattig én verzorgd. Uitstraling van hoe het product geleverd wordt vind ik erg belangrijk en dit is zeker erg leuk gedaan. De teksten als ´Hello Gorgeous´ geven me toch een blij gevoel.

Het eerste wat ik tegenkwam was een paar mooie oorbellen.


Het zijn een paar oorbellen waarvan de voorkant een parel is en aan de achterkant ook. Leuk idee zeg! De kleur is blauw-grijzig, maar eigenlijk niet te beschrijven. Hij lijkt licht grijs maar ook een beetje donker blauw. Het is een metallic kleurtje. 
Erg mooi paar oorbellen en ook geschrikt voor de feestdagen nu.



Ik heb begrepen van Celine (Eigenaar Philocaly) dat deze drie ontzetten leuke armbandjes zelf gemaakt zijn.
Alleen van de kleurtjes word ik al helemaal blij. Pastel roze, blauw en wit. Ook de kleine sterretjes en het schoentje eraan zijn super lief. Niet een te grote armband, maar daar houd ik juist van.
Dit is typisch een armbandje wat een saaie (donkere) outfit weer een beetje opfleurt, super schattig.

Als laatst iets waar ik toch wel het meest enthousiast over bent denk ik. een subtiele parel ketting.



Kijk hoe ontzettend mooi deze  parel ketting is.
In het midden van de  ketting zit een soort 'bakje' met drie pareltjes erin. Voor de mensen die niet zo zijn van een statement ketting, is dit een ontzettend mooie ketting. Dit is te dragen naar een feestje, voor een kerstavond maar ook voor overdag omdat hij zo subtiel is.
Hier ben ik ontzettend blij mee.

Dit waren de spulletjes die ik opgestuurd heb gekregen van Celine.
Zij verkoopt onderanderen handgemaakte siraden maar ook gewone siraden. Het fijne aan deze webshop is, is dat zij al haar siraden voor maar een klein prijsje verkoopt.
Wil je eens een kijkje nemen op de website en misschien wel een van deze leuke items bestellen? Ga dan naar  www.philocaly.nl 

Binnenkort komt er nog een leuk interview met Philocaly. Zo kom je wat meer te weten over de webshop.

Bedankt voor het lezen van deze post en hoop jullie weer te zien bij mijn volgende post.

xx