zondag 28 december 2014

My week in pictures #1

Heee!

Vandaag een My week in pictures. Dit probeer ik elke week te posten. (Op Zaterdag of Zondag)

In deze post vertel ik jullie wat ik de afgelopen week heb gedaan. Dit doe ik ook doormiddel van foto's erbij te voegen.





Maandag:

Op maandag deed ik eigenlijk niet zoveel. We waren thuis vooral aan het voorbereiden op de kerstdagen. Daarom had ik al eerder wat spulletjes in huis gehaald en maakte in maandag avond een kerst stukje, voor de lol. :-)



Dinsdag:

Dinsdag was ik bezig voor mijn blog en Youtube kanaal. Eerst maakte ik een last minute kerstloog voor de mensen die niet zo goed wisten wat ze wilde met kerst. Dit heb ik gepost op mijn Youtube kanaal dus die kun je daar al zien.

Ook zat ik 's Avonds vol ideeën. Ik had een nieuw schriftje gekocht bij de HEMA waar ik een soort schema/ lijst kan maken wanneer ik welk artikel voor mijn blog online wil.
Ik heb maarliefst een maand vooruit gewerkt!! Ik ben stiekem wel trots op mezelf.

Woensdag:

Woensdag was ik een dagje in Eindhoven samen met Monique. We gingen naar Eindhoven om leuk te fotograferen maar omdat het weer een beetje tegen zat hebben we dat later maar voor wat het is gehouden. Ik heb wel wat foto's gemaakt maar die laat ik zien in een aparte blogpost. We zijn lekker wezen rondhangen in de stad en we hebben het erg leuk gehad.

Ook was het kerstavond maar heb ik daar niet echt wat aan gedaan, behalve dat mijn ouders lekkere hapjes op tafel hadden gezet én dat ik €5,- heb gewonnen met een kraslot. yay ! 

 

Donderdag:

Donderdag was het eerste kertdag. We begonnen met een lekker kerstontbijt. Overdag hebben we even chil gedaan en aan het eind van de middag kwam mijn broer met zijn vriendin (Woont niet meer thuis) en mijn beste vriend Floris.
We hebben lekker met zijn alle gegourmet en gaven elkaar cadeautjes. Later bleef Floris ook gezellig slapen. We hebben er een gezellige kerstdag van gemaakt. (Dat bleek wel door de tijd dat we gingen slapen. (3:00)) !!



Vrijdag:

Vrijdag was het tweede kerstdag. Ik was deze dag met mijn ouders alleen. We hebben overdag eigenljik lekker ons eigen ding gedaan. Papa en mama zijn gaan wandelen met de honden en ik heb wat uurtjes bij geslapen. (OEPS!) Ik was super moe!

's avonds hebben we weer lekker de laatste vleesjes opgebakken van de vorige dag en 's Avonds hebben we weer lekker Home Alone gekeken.
Omdat deze dag een beetje suf was, doe ik er nog een leuke Familie foto bij!


Zaterdag:

Ik wist dat er voor vandaag al sneeuw opgegeven was, maar hoeveel wist ik niet. Ik werd 's Ochtends wakker en het was behoorlijk wit in de straat!:O

's Middags besloot ik met papa en de hondjes even te wandelen in de sneeuw. Het was gelukkig niet extreem koud maar ik was wel weer blij toen ik binnen was zeg! Ik was helemaal nat en mijn make-up zat tot op mijn knie! hihi.




Bedankt voor het lezen van mijn post. Vonden jullie dit leuk? Laat het dan even weten in de reacties xxxx