zondag 26 mei 2013

No Make up by Beautygloss.

Hoi allemaal.

Gister (25 Mei 2013) Heeft Mascha van Beauygloss in samenwerking met Dove een No Make up Social Media actie gedaan. Je moest dan voor 1 dag een foto zonder Make up als profielfoto van je Twitter/Instagram/Facebook etc. doen.
Dit om te laten zien dat vrouwen/meiden ook super mooi zijn zonder make up. Gewoon een natural beauty.





Veel meiden en vrouwen hebben nog wel eens moeite om hun blote billen gezicht te laten zien. Ze vinden zichzelf niet mooi of schamen zich.
Eigenlijk is dat totaal niet nodig. Meiden en vrouwen zijn juist mooier zonder make up. Dat plamuurlaagje of een veegje mascara is helemaal niet nodig.

Ik vind dit een geweldig actie.
Ik deed gister ook mee. Ik heb een make up loze foto als mijn Twitter foto gedaan.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel zonder make up de deur uit ga. Ik doe liever een beetje mascara en een beetje foundation op dan dat ik zo de deur uitga. Toch heb ik de hele dag deze foto als profielfoto gedaan en ik vind het helemaal niet meer zo erg.
Dit zouden wij (meiden / vrouwen ) elke dag gewoon moeten kunnen. En ik vind de meiden en vrouwen die dit heel normaal vinden helemaal geweldig.

Ik vind het super vet dat Mascha deze dag georganiseerd heeft. Het was een groot succes. Er zijn super veel foto's op Twitter voorbij gekomen en meer dan 400 foto's op instagram gepost onder de hastag #nomakeupbeautygloss . Echt geweldig !

We zouden dit eigenlijk ieder jaar op 25 Mei moeten doen. Dat zou me echt super leuk lijken!

Bedankt voor het kijken van mijn blogpost. xx